Verzenden & retourneren

Verzending

Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden.

Mochten wij om welke reden dan ook deze levertijd niet kunnen halen, dan laten wij u dat zo spoedig mogelijk weten.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten binnen Nederland bedragen:

  • € 4,95 voor bestellingen onder de € 39,-
  • Gratis bij bestellingen vanaf €39,-

De verzendkosten naar België zijn:

  • € 7,50 voor bestellingen onder de € 39,-
  • Gratis bij bestellingen vanaf €39,-

Bezorging vindt plaats via PostNL. Over het algemeen vindt de bezorging de eerstvolgende werkdag plaats tussen 09:00 en 18:00 uur. Helaas kunnen wij de exacte bezorgtijd niet garanderen.

Afkoelingsperiode/retourneren

Het kan voorkomen dat u een product wilt retourneren. Wat de reden ook is, u heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Na annulering heeft u nog 14 dagen de tijd om uw product te retourneren. Alleen de kosten voor het retourneren van uw huis naar ons magazijn zijn voor uw eigen rekening. Wij zullen dan binnen 7 dagen na ontvangst van de retourzending de productprijs terugbetalen. Indien u de gehele bestelling retourneert, ontvangt u het volledige orderbedrag, inclusief verzendkosten.

Als het product beschadigd is of de verpakking meer beschadigd is dan nodig is om het product te proberen, kunnen wij deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product daarom met zorg en zorg ervoor dat het bij retournering goed verpakt is.

Hoe kan ik retourneren?

Raadpleeg de instructies op het retourformulier .

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is geen enkel probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. U bent echter wel zelf verantwoordelijk voor de retour verzendkosten van het product dat u wilt ruilen.

Ik heb een verkeerd afleveradres opgegeven!

Heb je per ongeluk een verkeerd afleveradres opgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij proberen dan de bestelling voor je te wijzigen.